Keitä me olemme? Google kertoo, että olemme ”maailman johtava Saas-palvelu kaupallisten kiinteistöjen markkinoilla”. Ja sitä me olemmekin! Kuulostaa mahtavalta eikö?

 

Se ei kuitenkaan kerro ketä menestyneen brändin takana on! Datscha on pohjoismainen brändi sekä osa isoa maailmanlaajuista organisaatiota. Tulisit olemaan osa meidän menestynyttä ja erittäin motivoitunutta Suomen tiimiä, mutta samalla tekisit yhteistyötä kansainvälisten kollegojen kanssa. Lue lisää Datschasta tästä.

 

Kiinnostuitko?

Mitä on Customer Success Manager? Se on juuri sitä mitä ajattelet; asiakaskeskeinen henkilö, joka on valmis tekemään kaikkensa, jotta asiakkaat pystyvät hyödyntämään Datschan palvelua mahdollisen kokonaisvaltaisesti. Tilaatko Netflixiä? Eikö olisi hienoa, jos joku Netflixiltä soittaisi sinulle antaen neuvoja, miten parhaiten ja helpoiten löydät uusia sarjoja ja elokuvia juuri sinulle? Tätä tekee CSM asiakkaillemme. Haluamme, että asiakkaamme pääsevät hyödyntämään kaiken Datschan palvelusta, ja sinä pääset olemaan lähimmäinen kontakti siihen. Tulet olemaan yksi tärkeimmistä palasista tiimissämme, varmistaen että vanhat sekä uudet asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen kokemuksen Datschan tuotteesta, räätälöidysti juuri heidän tarpeisiinsa. Kyky luoda ja ylläpitää asiakassuhteita on ensiluokkaisen tärkeää roolissasi, jossa pystyt tuottamaan ajankohtaista ja luotettavaa dataa asiakkaillesi.

 

Mitä roolisi sisältää?

  • Perehdytät uudet asiakkaat, varmistaen että he tietävät miten Datscha toimii ja pystyvät hyödyntämään sitä parhaalla mahdollisella tavalla.
  • Suunnittelet koulutustapahtumia asiakkaillemme, jotta he pääsevät hyödyntämään uusia tapoja löytää tietoa helposti ja heidän tarpeisiinsa sopivasti.
  • Kuuntelet asiakkaidemme tarpeita ja arvostat asiakaspalautetta tuotteemme kehittämiseksi.
  • Pidät huolta asiakassuhteistamme sekä pyrit säilyttämään kaikki asiakassuhteet.
  • Luot sekä panet käytäntöön uusia ja innovatiivisia metodeja, miten voisimme kehittää asiakaskokemusta ja tukea asiakkaitamme vieläkin paremmin sekä opit tuntemaan markkinamme.
  • Olet oma itsesi, toimit Datschan arvojen mukaisesti ja kaiken kaikkiaan – kuuntelet.

 

 

Mitä me odotamme sinulta?

  • Päämäärätietoisuutta sekä oma-aloitteisuutta
  • Kunnioitusta kollegojasi kohtaan sekä pystyt epäröimättä kääriä hihasi ja ryhtyä toimeen, kun huomaat ongelman mikä vaatii ratkaisua.
  • Tarkkaavaisuutta ja huomiota yksityiskohtiin.
  • Erinomaista asiakaspalvelua ja ymmärtämistä miten asiakassuhteet ovat tärkeitä!
  • Tiedonnälkäisyyttä ja Datachan kollegoiden sekä asiakkaidemme päivittämistä markkinoiden uusimmista käänteistä.
  • Analyyttisyyttä sekä ratkaisukeskeisyyttä.

 

 

Tutkinto tai kokemus kiinteistöalalta ei ole vaatimus, mutta plussaa. Tulet tekemään töitä kansainvälisellä tasolla, joten hyvä kommunikointi suomeksi ja englanniksi on tärkeää.

 

Jos kiinnostuit roolista, lähetäthän sähköpostia Hanna Bedingerille ja kerro miksi meidän kannattaisi kutsua sinut kahville ja juttelemaan lisää! hanna.bedinger@datscha.com.